Sista januari

Hellu! Här har det varit sjukstuga hela helgen. Noah vi rätt kraftiga biverkningar utav 18-månaders vaccinet som han fick för 1 vecka sedan cirka. I fredags började han kräkas, var kass i magen och under helgen ploppade massor av små utslag upp över kroppen, samt feber och noll aptit (inte så konstigt då allt han åt kom upp igen). Men nu mår han äntligen lite bättre. Jobbigt när de är små och sjuka. Man kan ju inte förklara eller prata med varandra på samma sätt. Men vi härdade ut, tittade på TV hela helgen och bara tog det lugnt. Chris vabbade igår och gör det idag med, så får vi se om han är pigg nog för förskolan imorgon.
 
Jag är på fixarhumör och vill organisera och rensa och ordna. Så ikväll ska jag sätta mig med bokföring och få klart det. Jag ska ha fullkoll detta år det har jag bestämt mig för!