12 januari

Godmorgon torsdag! Igår skulle vi få riktigt busväder, varnades att stanna hemma och så vidare, men visst. Det blåste en del och snöade slask, men någon värst katastrof var det nog inte här i Halmstad i alla fall.
 
Noah var på dåligt humör igår när jag kom hem. Ingenting blev rätt, allt blev fel och han grät otröstligt mest hela tiden tills nattningen. Under natten förstod jag varför, då han rosslat och hostat sig igenom natten. En till förkylning på ingång med andra ord. Det är bara att härda ut, haha. Han är himla mysig om morgnarna nu dock, och kommer fram för att pussas och kramas med både mig och Chris. Fina unge!
 
Annars då? Jag hade nog behövt en rejäl yogasession för min kropp skriker typ av spänningar och stelhet. Allra helst en yogasession i ett härligt varmt land. Gymmet borde också besökas men har inte känt mig helt kry så motivationen har inte varit på topp senaste veckan.
 
Men nu blir en till slurk kaffe. Tjing!