Monday tuesday

Hej!
Vi har haft en supertrevlig helg! Jag gick på bio med några kompisar i fredags, i lördags städade jag och så fick vi besök av Johanna och Eric + barnen, sedan blev det filmmys på kvällen. Igår tog vi det lugnt, åkte till lekplatsen med Helene och Julia och handlade mat för veckan.
 
Solen skiner och det är ganska kallt, men det är sååå mycket ljusare ute nu så man får ju lite mer energi! Vår pelletsbrännare fungerar fortfarande inte helt bra, men lite bättre än förra veckan då vvsmontören har varit hos oss och gjort lite justeringar. Det kan hända att vi måste skicka brännaren till tillverkaren så att de får titta på den. Meckigt men det ska ju fungera!
 
Jag är fortsatt dålig på att ta foton...blir så när man typ är på jobbet, kommer hem, fixar mat, nattar barn och hamnar utslagen på soffan tills man går till sängs själv. Men jag har ju även dagar när jag inte jobbar sent, så...ja, får försöka bättra mig igen. Har nog inte tagit ett enda foto sedan i julas, det är ju inte ok.