min vardag och sånt som händer BLW, familj, familjeliv, family, family life, natur, nature, skog

vår söndag

Idag vaknade vi vid sju som vanligt. Noah är så go' och busig på morgonen nuförtiden så vi lekte ett tag innan vi gick upp för frukost runt åtta. Både jag och Noah åt yoghurt med chiafrön och svarta vinbär. Så gott!
 
Sen gav vi oss iväg för att köra pappa och Milo till tågstationen då de skulle åka till England idag. Hoppas de kom fram som de skulle <3 På vägen hem svängde vi förbi Frennarp och köpte en vinteroverall till Noah. Det är så bra med Facebookloppisar. En fin Didriksson för 300 kr blev det. Nu vet jag att han kommer vara varm i vinter.
 
Under lunchen gjorde vi oss redo för att möta upp våra grannar. Vi skulle ut med båt i Fåglasjö! 
Noah har varit ganska pappig idag, till Chris stora glädje. Han valde att vara hos honom istället för att komma till mig, vilket hittills har varit högst ovanligt!
 
Riktigt mysig blev vår eftermiddag ute vid sjön! Noah tyckte dock inte att det var så roligt att åka båt, så efter en cirka halvtimme tog vi oss iland och plockade bär istället. Men jag fick i alla fall prova på att paddla kajak. Senare i höst ska vi försöka paddla nerför Fylleån. Spännande! 
 
Hoppas ni också hade en fin söndag!