autumn

 
Godkväll på er. Igår var jag hemma med Noah eftersom det var studiedag på förskolan. Så jag ska jobba resten av veckan istället. Det blir en kortare helg, men det är ok. Igår gjorde vi inte så mycket utan vi lekte, jonglerade kaffekoppar, läste böcker upp och ner, bak och fram och fram och bak. Gick ner till ån en sväng och sprang runt i den torra mossan. Allt är torrt just nu, det har varit en torr septembermånad. Nu väntas dock lite regn senare i veckan. 
 
Träden börjar skifta på riktigt nu. Jag älskar det. Även om jag känner mig snuvad på sommaren på ett märkligt sätt så är jag så glad för hösten. De färgglada löven, prasslet, de små molnpuffarna från ens mun på morgonen...något vackert. Alla årstidsskiften är så vackra. Naturen byter skrud liksom. Hösten är här nu och jag vill fira den med pompa och ståt. Underbara höst!