Vintertid

Jag gillar inte vintertid. Det blir så mörkt så fort på eftermiddagen. Varför ska man överhuvudtaget behöva ändra klockan längre? Känns lite knäppt. Behåll sommartiden året runt är min röst!
 
Nåja, jag hade en fin helg i alla fall, till stor del! Jag och Abby var på halloweenfest i lördags, och jag älskar det faktum att jag numera aldrig dricker så mycket alkohol att jag mår dåligt dagen efter. Därför kunde jag knyta på mig skorna i går morse och gå ut och verkligen njuta av den fantastiska morgonen vi fick! Frost, solsken, sjörök, färgstarka träd. En magisk kombination! Tog en del bilder med kameran, men har inte hunnit redigera dem ännu. Det kommer.
 
Just nu sitter jag och gör upp veckans och månadens planer. Det blir lite pusslande nuförtiden - ännu mer nu när Chris inte får lov att lyfta Noah på grund av hans rygg. Så om jag vill iväg och träna måste jag göra det efter att Noah har gått och lagt sig. Det är intensivt just nu, med allt som jag vill hinna med. Livet är ju så, berg och dalar med hur mycket man har att göra, eller hur?