Tuesday yet again

Denna höstbild tog jag utanför förskolan på tisdagen förra veckan. Nu ligger alla de där glödande gula och röda löven på marken! Tack och lov är det fortfarande många tröd med vackra löv kvar, men det är bara en tidsfråga innan alla tröden står nakna inför vintern.
 
Igår var jag på det första föräldramötet på förskolan. Kul att se de andra föräldrarna, men det märktes ju tydligt att flera av dem liksom kände varandra sen innan, har äldre barn och har stenkoll på varandra. Kände mig lite som en utböling, haha. Chris var hemma med Noah sålänge efter att ha varit hos kiropraktorn. Denna vecka är full av grejer som måste göras, så jag ser faktiskt fram emot helgen redan.
 
Annars har jag höststädat lite i trädgården i helgen. Krattat löv, plockat upp äpplen och skräp, ordnat i uterummet, ställt undan redskap och kopplat ur vattenslangen. Har fortfarande en del kvar, men lite i taget...