Något jobbigt

Jag älskar att vara mamma, det är typ det bästa som har hänt mig och livet med Noah blir bara roligare och roligare ju mer han lär sig och är med. Det finns dock en sak som har kommit med föräldraskapet som jag verkligen tycker är jobbigt och det är hur slarvig, tankspridd och oorganiserad jag har blivit.
 
Jag orkar inte ta tag i saker, jag glömmer bort grejer hela tiden och jag tappar saker (som typ räkningar??). Detta är inte särskilt roligt för varken mig själv eller dem runtomkring mig. Jag vet inte hur jag ska få bukt med det här? Många saker känns övermäktiga nu. Jag antar att när jag har Noah med mig så varken kan eller orkar jag ta tag i grejer, och när han sover, ja då vill jag bara vila och göra sånt som är kul, inte hålla på med tråkiga grejer. 
 
Jag måste hitta något sätt att igång mig själv. Just nu är det så svårt....