Monday morning

- Jag älskar och hatar dessa mörka morgnar. Det är jättemysigt när man är ledig och kan tända ljus och mysa vid frukosten, men det är samtidigt sååå segt att vakna när det fortfarande känns som om det är mitt i natten.
- Det är också svårt att veta hur jag ska klä lilleman nu. Hur kallt känns det för en liten ettåring? 
- Jag var ute på stan med Abby i lördags. Det var första gången på typ 2,5 år som jag gått ut, haha! Vi hade jätteroligt i alla fall :)
- Jag trvis ganska bra med att jobba 70% faktiskt. 3,5 dag i veckan känns alldeles lagom just nu. 
- Höstrusket är ganska mysigt trots allt, och jag är sugen på varm choklad nästan jämt!
- Jag är sugen på att uppdatera håret. Kan dock inte bestämma mig för om jag vill bli brunett eller blond, eller om jag ska försöka spara ut det eller klippa kort....hmmmm...