Happy things

 
Jag har känt mig lite disträ och liksom bortkopplad från livet på senaste. Som om livet bara swishar förbi, men här sitter jag och kan inget göra mer än att observera. 
 
Men några saker som jag är väldigt glad över just nu är i alla fall:
- Jag har varit på gymmet två gånger denna vecka. Det är kul att åka och träna tillsammans med Abby. Vi sporrar varandra och peppar oss att gå och träna.
- Jag känner mig ganska motiverad till att göra andra saker med min fritid än att bara sitta och stirra på pinterest/instagram/bloggar - och det är sååå skönt.
- Jag städade och pyntade lite i huset igår. Bara små, små förändringar men det känns bra att ha rensat bort gamla papper som bara låg slängda överallt, skräp och liknande. Det blir lätt mycket när man har en liten.
- Nu är det helg för min del! Ska träffa Rebecca imorgon och även veckohandla. Sedan får vi se vad som händer med resten av helgen. Har planerat lite trädgårdsarbete, men inte mycket mer än så!