Många tankar

Jag har många tankar om livet just nu. Ska göra mitt bästa för att utveckla och förverkliga, men det viktigaste är nog att verkligen försöka sätta ord på mina tankar, skriva ner mål och drömmar och ha dem nära till hands!
 
Noah och jag var i England över helgen och besökte Chris föräldrar som ni redan vet. Det var supermysigt, och jag delar med mig av bilder snart!
 
Jag längtar efter julen nu och vill gärna börja pynta och dekorera hemma! Ser fram emot att sätta upp ljusstakarna och julstjärnorna i fönstren. Vill gärna pyssla utomhus också och göra det lite finare på tomten. Lotta är en stor förebild för mig när det kommer till det, hon är väldigt duktig på att göra fint.
 
Så mina planer för den här veckan är:
  • Jobba tis-fre.
  • Fira Marias födelsedag
  • Fira James födelsedag
  • Pynta ute och inne till helgen
  • Träna yoga och gå på gymmet
  • Måla en tavla
  • Fota
Vad har ni för planer?