Sunday

Här sitter jag då 9 1/2 månad senare och låter fortfarande barnet sova på mig. Ibland tär det såklart särskilt på ryggen och höfterna, men fördelarna väger över.

Här kan jag sitta och fundera över livet och alla saker som jag säger att jag ska göra men som aldrig blir av. 

Idag och igår fick jag sovmorgon. Och sedan kaffe på sängen. Mycket tacksamt. Sedan har vi varit och handlat mat inför veckan, men mycket mer har vi inte gjort. Har försökt leka med noah så mycket som möjligt då han sov som en kratta och det kändes som att det var för att han liksom ville leka? Men ja, nattens bravader tog ut sin rätt och nu sover han som ni ser som en stock. Får se hur resten av kvällen blir.

Själv är jag sugen på yoga, godis och chips.

#1 - - Cassandra Haraldsson:

Fin du är!

Svar: Tack :)
Madde