20160525 Onsdag

I år blommar vårt äppelträd för fullt. Förra året fick vi nästan ingen blom på det alls, och trädet producerade 2 äpplen totalt. Haha. Vi får väl hoppas att det är lite givmildare i år. Rabarberna växer i alla fall så det knakar och jag har redan gjort 2 pajer samt lite kräm av dem. Funderar på att ge mig på saft också. Eller så fryser jag bara in dem så att man kan ha under höst/vinter också.
 
Idag var jag hos Louen och Jerry och hälsade på. De fick ju en liten dotter för drygt 2 veckor sedan. Så himla söt och liten! När hon låg och sov på min arm kände jag bara sån längtan efter en liten, liten plutt igen. Men så ryckte och drog Noah mig i byxbenen, gnällde och hade sig. Det är nog bra att vänta ett tag till. Beundrar verkligen de som får barn med bara ett år emellan. 
 
Nu ska vi kolla på Game of Thrones och bara ta det lugnt. Ha en trevlig kväll!