Långfredagen 2016

Fick en himla fin bukett blommor utav Chris häromdagen - "för att du är bäst". Åh - sånt blir man så glad av!
 
Idag har jag och Noah varit på mammaträff en liten stund på förmiddagen. Vi var hemma hos en av mammorna som bjöd på fruktsallad och glass! Mums! Vi blev inte så många idag, så det var Noah och tre små söta tjejer som lekte lite. Mysigt. Hoppas att vi kommer att fortsätta ses även längre fram när barnen blivit lite större!
 
Åkte sedan och köpte mer godis - insåg att 1 kg godis nog inte var tillräckligt för att fylla 6 påskägg. Så jag köpte 1 kg till, haha! Vi har väldigt mycket godis hemma nu! Men äggen är fyllda och ska gömmas imorgon, för då blir det påskäggsjakt! 
 
Sedan städade vi huset, busade och gosade med Noah. Jag gjorde rotmosplättar och bananplättar till honom till kvällsmat och SOM han åt! Han måste ha varit vrålhungrig! Efter han lagt sig gräddade jag våfflor till mig och Chris. Nu sitter vi i soffan och myser och undrar om vi får en lugn natt, eller en orolig natt...