Amningen

Man lär sig nya saker jämt. Man inser nya saker och förstår att det inte alltid går som man tänkt. Vår amning till exempel. Det har faktiskt gått jättebra. Tills för ett par veckor sedan. Noah biter. Han biter så hårt att det blir sår. Som blir ömma och variga eftersom de inte får mycket chans att läka. Jag har hela tiden tänkt att jag ska amma så länge som noah vill, men nu orkar jag inte bli biten mer. Det känns trist att neka honom bröstet när han vill ha, men nu får det bli så. Jag har försökt säga nej, ignorera, bara ta bort en stund osv. Inget hjälper och han biter ju så hårt! Han bits inte på natten så den amningen får vara kvar ett tag till, men dagamningen håller vi alltså på att fasa ut. Hoppas det inte blir allt för tufft 😯

Liten som fick gråta sig till sömns (i mina armar såklart)