En grillning för typ en månad sedan

Det här med sommaren alltså. För en månad sedan hade vi så fint väder. Varmt och skönt och det var bara början av juni. En kväll drog vi ner till Torvsjön och grillade korv och majs. Sånt vill jag göra oftare. Noah och Julia lekte med sand, grus och en lök. De blev smutsiga som barn ska bli och vi blev mätta och nöjda.
 
Nu är det juli och det är kallt och regnigt. Eller, så jättekallt är det kanske inte, men det är ju knappast strålande sol. Jag funderar på att gå ut och plocka blåbär igen. Kanske är Noah på humör. Eller så gör vi det imorgon. Jag har alltid så himla mycket förväntingar på sommaren, men sedan hinner/orkar/kan man bara göra typ hälften om ens det. Fast i år orkar jag inte stressa över det. Tiden kommer och tiden går. Nu på morgonen har jag och Noah lekt och haft det mysigt. Sedan somnade han för sin tupplur i sitt rum för första gången! Håller på att fixa klart där inne. Visar när det är färdigt :)