Status

Jag kan: Oroa mig så sjukt mycket över saker. Önskar att jag inte brydde mig så himla mycket om andra hela tiden.
Jag vill: Så himla mycket! Jag har alltid massor av förväntningar och önskningar i mitt huvud, jag har massor av tankar kring vad jag vill, men inget av det blir oftast av...
Jag borde: Ägna mig mer åt saker som får mig att må bra.
Jag skulleVilja kunna jobba hemifrån. En dröm vore att kunna ha mitt egna företag som jag skötte hemma.
Jag gillar: Att vara kreativ. Kommer dock sällan till skott.
Jag älskar: Min familj så otroligt mycket. Inte bara närmaste familjen, utan alla. Mamma, pappa, systrarna. Jag är dock inte så bra på att visa det tror jag.
Jag måste: Klippa håret. Måste också bli bättre på att organisera vissa saker, och våga ringa telefonsamtal!
Jag behöver: Mycket egentid.
Jag får: Otroliga känslosvängningar just nu. Min kropp är i fasen att komma igång med mens igen, och det märks framförallt på humöret!
Jag kan inte: Förstå hur det kan finnas så mycket hat i världen i en tid när kärlek behövs som allra mest.
Jag undrar: Vad framtiden bär med sig. Jag är orolig men samtidigt förhoppningsfull.
Jag längtar till: Alla julbord och trevliga sammankomster som jag är bjuden till nu i december. Och julen såklart! Ska bli mysigt!