En hektisk vecka

Hej!
Förra veckan var helt galen. Noah har utvecklingssprång, förkylning och tänder (kindtänder dessutom) på samma gång så hans humör har minst sagt varit upp och ner. Han har blivit väldigt bestämd och eftersom impulskontrollerna är minimala när man bara är 1,5 år så blir det en hel del sparkar, nyp, klösningar och slag när han blir frustrerad. Jag har så svårt att bemöta detta när jag är trött. Är jag pigg går det bra, men är jag trött blir jag arg! Jag vet att det inte hjälper att bli arg. Men ja, jag gör så gott jag kan.
 
I tisdags kände jag en smärta i skuldran som under dagen bara blev värre och värre. På eftermiddagen och kvällen gjorde det så ont när jag rörde mig minsta lilla att Noah blev skrämd när jag bara skrek rakt ut och grät av smärtan. Under onsdagen var det bara soffläge och en akuttid hos kiropraktorn. Fy, vad ont det gjorde. Men på torsdagen släppte allt under dagen, så det var verkligen bra att jag åkte dit.
 
Helgen har gått i ett med bankärenden, fika, julbord, pepparkaksbak, julklappshandling, långpromenad, julgranspyntande och veckohandling...puh!
 
Mindre än en vecka kvar till jul och jag är halvvägs där känns det som. Har ni allt redo?