Och plötsligt var sommaren slut

Innan jag hann säga att plötsligt var det sommar, känns det som att den tog slut. Redan mitten på augusti. Hur hände detta, och vart tog dagarna vägen? Vi skolar nu in på förskolan och Noah är yngst i sin grupp, men jag ska inte ha dåligt samvete. Han verkar har roligt där, och dessutom ska han bara vara där 2 dagar i veckan sedan. De andra 2 dagarna ska han vara hos mamma och Micke., vilket blir mysigt och bra för alla!
 
Jag märker redan en skillnad på Noah från 2 dagar på förskolan. Han tar fler initiativ och vill "leka" mer. Han leker gärna på golvet själv också. Han börjar bli så stor.
 
I övrigt känner jag att jag inte alls hinner med mina egan grejer längre. Eller ja, inte bloggen, fotografier eller liknande i alla fall. Jag skulle inte byta bort tiden med Noah för allt i världen dock. Hade helst stannat hemma med honom ett år till om jag hade kunnat...