Friyay!

Trots att jag är hemma på föräldraledighet så känns det extra kul med fredag på något vis. Hittade denna bild i mitt instagramflöde och var tvungen att "reposta" den. Tänk att det är 9 månader sedan magen putade ut sådär. Helt galet vad kroppen kan göra. Min mage har gått tillbaka helt och jag har tappat en del kilon. Amningen har verkligen sugit allt ur mig. Jag trivs i min kropp, men känner mig svag och vek. Jag är i den sämsta form jag varit på flera, flera år och har svårt att hitta motivationen igen. Den kommer och går. Antar att det bara gäller att bestämma sig. Jag vill väga lite mer och ha styrka i kroppen igen. Jag måste ju vara stark för att orka bära och leka med Noah. Sedan vill jag även ha en stark kropp om jag ska bära fler barn. En graviditet är sträng!
 
Besiktade bilen innan och gick igenom med bara ett par notiser. Skönt! Solen har skinit idag, men nu regnar det igen. Det här aprilvädret får gärna dra iväg snart. Vill ha sol och värme!