min vardag och sånt som händer mammaträning, promenad, träning

promenad

hej där! har haft en relativt bra dag hittills! noah var på hyffsat gott humör imorse, och när han började gråta var det för att han var trött. kunde inte riktigt få honom att somna, så vi gav oss ut på en promenad i bärselen. som på beställning somnade han efter 10 minuter :) det blev 5,5 kilometer totalt, så bra motion idag!
 
har slarvat med min träning de senaste dagarna. har varken gjort knipövningar eller mammamage-appen. jag har bara inte haft lust att hålla på med sånt när jag får några minuter över. som mammaledig har man inte direkt mycket tid för sig själv, det blir mycket som ska tas hand om när man väl få den lille att sova en stund. så att sitta och göra dötråkiga övningar hamnar tyvärr inte högst upp på listan. skärpning! jag måste ju om jag ska kunna komma tillbaka till träningen utan framtida skador!