magont, kiropraktorn och kläddrömmar

Jag har inte glömt bort bloggen! I måndags var jag ju i Malmö och kom inte hem förrän vid sju på kvällen, så då blev det nattning av liten och nästan bums i sång själv! Igår hade Noah inte en så bra dag, och inte idag heller, så det har varit svårt att sätta sig en liten stund och blogga. Men nu har han somnat. Han har varit riktigt kass i magen i dag och därmed varit ledsen och obekväm såklart. Stackarn. Vi får hoppas att han sover bättre om nätterna snart igen. Magen har krånglat i cirka en vecka nu, så håll tummarna för att det vänder!
 
Hur som helst så har jag varit hos kiropraktorn och justerat ryggen idag igen. Så himla välgörande. Nacken och mellan skulderbladen är framförallt låsta och knakar som tusan när hon justerar. Efteråt är det som att gå på moln! Sedan träffade jag mammagruppen på Waynes i några timmar. Hann även gå i lite butiken och drömma om Newbies och Lindex kollektionerna. Totalälskar dessa bebiskläder! Skulle kunna köpa hur mycket som helst om jag hade pengarna!
 
Nä, nu är det slappe i soffan och en dusch innan sängen! Puss!