sånt som inspirerar mig feng shui, inredning, inspiration, pinterest

july inspiration for decorating

lite av mina senaste inrednings"pinnar" på pinterest. tycker om balansen mellan de olika elementen på dessa bilder. vatten, eld, jord, trä och metall finns med på alla och skapar harmoni. har kommit fram till att vårt vardagsrum hade ett väldigt överskott på trä (all furu!) så idag bytte jag ut ett par dekorationer. skulle vilja ha en skulptur som tar in vattenelementet. det är det som fattas mest i rummet. metall, eld och trä finns det gott om. det kommer att göra stor skillnad den dagen vi målar om fönstrena, ljuset som kommer in kommer att få en helt annan nyans. jag gillar värme i ett hem, men helst med svalare nyanser. värme skapar jag med stearinljus, mysiga plädar, mattor och andra textilier.