grinig

igår gjorde jag nytta och jobbade med pappersarbete på restaurangen, handlade mjölk och klippte gräset. jag tänkte att det var sista dagen vi har vackert väder på en vecka så gräset borde klippas. det är mycket som borde göras. jag åt det här till lunch också. blåbärssmoothie och leverpastejmackor. jag var riktigt trött och sov en timme på eftermiddagen, jag satt ute i solen och drack äppeljuice och åt körsbär. när chris kom hem åt vi halloumisallad med rostad potatis och butternutpumpa. sen åkte vi till ica och köpte godis i små söta godispåsar.
 
fogarna gjorde riktigt ont efter några dagars aktivitet. men ingen bebis ännu. nej. ingen bebis ännu. bebis? nej, inte än....suck. träffade barnmorskan igår och fick veta att på torsdag blir det överburenhetskontroll om han inte tittar ut innan dess. alla tjatar och jag börjar snart grina. jag vill också att bebisen ska komma. jag lovar att ni får veta när bebisen har kommit. idag är jag grinig.