Årsresumé 2015 september-december

September: Åh ljuva månad. Vi hade underbart väder, jag gick på promenader jämt och Noah var mest nöjd i bärselen. Ingen vagn helst! Han älskade att leka i sitt babygym och utvecklade sina skills i att räcka handen mot leksakerna som hängde där. Njöt verkligen av årets september!
 
Oktober: Ytterligare en mycket bra månad i 2015. Vi fick en praktfull höst med fantastiska färger, Jessica kom och gosade med oss, jag åkte till England med Rebecca och Mira, promenerade mycket med Noah - nu i vagnen, och fotade honom i trädgården. Tände ljus och myste om kvällarna. 
 
November: Vi gick inte på så många promenader när vädret blev kallare och blötare. Hälsade på hos mamma och Micke i samband med fars dag, åkte till Ullared med Chris, Noah lärde sig att hålla upp huvudet och lyfta överkroppen när han låg på magen, det dracks en hel del kaffe och sedan var det ju dags för namngivningen! Det gick jättebra, fast Noah tyckte det var lite jobbigt. Bara dagarna efter namngivningen började han bli så stadig i sittläge att han kunde prova att sitta i sin stol - kanon! Provade även lite smakportioner med puré men det tyckte inte hans mage om så vi väntar ett tag till.
 
December: Har verkligen flugit förbi! Månaden började med lussebullsbak med mamma, engelsk julmiddag på restaurangen, följt av att försöka fånga julstämningen med levande ljus, hyacinter och mer bakande. Kände mig rätt tillfreds i december, bättre än november som innebar en hel del stress och klump i magen känslor. När fjärde advent kom kände jag lugnet, friden och julstämingen. Trädet var pyntat och började få klappar under sig. Vi gick på bio och Noah fick spendera en kväll med sin mormor och "morfar" Micke! Det gick superbra, förutom att han inte ville dricka min utpumpade mjölk på flaska. Inte alls lika mysigt och varmt som äkta vara ju! Lillen ställde snällt upp på en hel del juliga bilder framför granen. Julafton kom och även den var fin - trots att Jessica saknades. 
 
Nu är det mellandagar och jag funderar över året. Vad har varit bra, vad kan bli bättre under 2016? Hmm...vad vill jag utveckla mer av nästa år? Vad vill jag avveckla? Ska ta mig en funderare!