Årsresumé 2015 maj - augusti

Maj: Åkte till Stockholm för att hälsa på Jessica. Där åt jag nog den seriöst godaste frukosten på året på Broms. Pyntade i trädgården. Var allmänt lyrisk över att våren var i full blom och att det var ljust igen! Började dock också få ordentlig foglossning. Minns att jag inte orkade gå så mycket som jag hade velat i Stockholm och det var ändå i början utav maj!
 
Juni: Kulan började bli rätt stor, var i en riktig boandefas och ville pyssla och fixa och göra fint hemma. Målade bland annat fönstret vid uterummet och ställde i ordning kontoret. Klippte av mig håret - något jag trivdes rätt bra i, men vet inte om jag vill igen....tåls att tänka på.
 
 
Juli; Semester och föräldraledighet. Gick in i vecka 40 och väntan började kännas lång. Gjorde iordning bebisrummet så att det skulle stå redo för bebisens ankomst. Åt mellanmål på verandan när det var så varmt att man inte kunde vara någon annanstans än inomhus/i skuggan. Åkte till Torekov två gånger. Med mamma en gång och med vänner från England en annan. Försökte att hitta på saker och inte bara sitta hemma. I slutet av juli började jag dock bli hormonstinn och irritabel. Tills han kom. Vårt lilla hjärta <3 Den 28:e juli, kl 12.01!
 
 Augusti: Stolta, nyblivnina föräldrar! Vi hade gäster från England, firade Chris födelsedag och lärde känna vår nya lilla familjemedlem! Att bli mamma var en helt ny upplevelse! Hormonerna var helt crazy i kroppen och trött var man, men ändå så himla lycklig att man liksom inte tyckte att något var direkt jobbigt. Jo, okej då, ganska mycket var jobbigt. Den där lilla som inte kunde något alls. Var blev du av?