Årsresumé 2015 januari-april

Januari: yogade, gick ut med min graviditet, fotade stjärnorna, åt frukostar som vanligt ;) Fyllde år också och fick fina böcker, tofflor, parfym och lite annat fint. Var handledare åt en student på jobbet, kände mig ganska trött på mörkret och hade dåligt med energi.
 
Februari: Magen började så smått ploppa fram, köpte de första babykläderna till knodden och åkte på en helt underbar resa till varma Mexiko. Solen och värmen var väldigt efterlängtad. En underbar resa på många sätt och vis. Jag och Chris fick möjlighet att bonda ännu mer, vi lärde känna fantastiska människor och såg ett nytt land som har så himla mycket att erbjuda!
 
Mars: Relativt lugn månad. Mammas födelsedag, påsken som firades hos oss med lamm till huvudrätt och pavlova till efterrätt. Längtade något enormt efter våren! Ljuset som började smyga sig tillbaka. I mars började jag få pirr i magen!
 
April: Våren var på ingång och vi fick relativt fint vårväder om jag inte minns helt fel! Kallt, men fint. Var sugen på sallader en hel del. Fotade gravidfoton nere vid sjön tillsammans med James och Helene (som fick lilla Julia den 25 april!) och min pälskling Pixie flyttade från oss till en kille i Varberg. Mitt hjärta brast och jag grät länge, men jag vet att hon har det bättre där <3
 
Imorgon kommer maj - augusti!