fredag 28 aug

såhär såg det ut imorse! en glad och sprallig kille efter sin första frukost vid 6.20. han sov inte så bra inatt utan vaknade 3 gånger och hade svårt att sova så jag fick som mest 2 sammanhängande timmars sömn åt gången. nåja, det är första gången det har varit på det viset, får hålla tummarna att det inte blir likadant inatt.
 
annars har dagen varit bra! 
 
morgonen spenderades i soffan framför tv:n, med liten som tog en tupplur. sedan gjorde vi oss i ordning och åkte till affären för att veckohandla. noah sov mest i butiken också och när vi kom hem blev det lunch för honom först, och lunch för mig sen. efter lunch tog vi en sväng i bärsjalen.
 
noah spenderade de första 20 minutrarna i den genom titta sig nyfiket omkring på rummen medan jag vandrade runt i huset. så småningom somnade han och jag fick lite lättare städning gjord. sedan lade jag mig på soffan och tog mig en tupplur jag med. behövligt efter natten. 
 
chris jobbar sent idag och jag hoppas att jag får möjlighet att fixa middag tills att han kommer hem. annars blir det mat så sent. men det återstår att se :) liten mår i alla fall bra idag och det gör mig glad! :D