good things

igår åkte vi till ikea och handlade lite babysaker, lite nya grytor och stekjärn, och annat smått och gott som vi ville ha/behövde till hemmet - använde upp presentkorten som vi fick i bröllopspresent och hamnade på en blyg siffra med tanke på allt fick vi med oss hem. så bra man kan ha det!
 
idag är jag klädd i rosa för att ära våren och alla de träd som står i blom, kände för klänning. magen växer mer och mer varje dag känns det som - är inne i en hungrig period igen och det är väl för att lillen är i en tillväxtfas. så jag äter på!
 
denna veckan känner jag mig mycket mer i harmoni med livet. jag har fortfarande mycket att göra, men det stressar inte mig på samma sätt som det gjorde förra veckan och det är skönt. hoppas ni också kan slappna av även om det kanske är mycket att göra. ta en kopp te/kaffe och sätt dig ner för att njuta en stund. bara vara utan telefon, internet eller annat som distraherar. känn efter hur du mår, hur kroppen känns, hur drycken smakar och luktar. andas in och ut djupt några gånger. ny energi!