den här tisdagen då

hej! idag har jag haft en bra dag på jobbet, städat kontoret, varit på gymnasiebesök, haft enskilda samtal med några elever. blivit bjuden på lunch också, pyttipanna.gott! och! bokat in tid för nyckelöverlämnande till vårt hus. iiih, det närmar sig!
 
var så velig efter jobbet med hur jag ville göra med träningen. tränar nästan alltid tisdagar. var inbokad på x-fit men kände mig lite osugen. löpning? jo lite sugen. men x-fit lockade trots allt i bakhuvudet. chris övertalade mig att gå på x-fiten och ge den nya instruktören en chans, så det gjorde jag till slut. det var kul! lite annorlunda upplägg än henriks, och kände mig lite underskattad, men det gick bra. 
 
nu har jag ätit en stor portion stekt torsk, blomkål och ärtsås, jag har duschat och sitter här med en katt i knäet. mysigt :)