julklappsönskningar

egentligen vill jag inte önska mig alltför mycket i julklapp. jag börjar känna ett väldigt motstånd mot konsumptionskulturen. samtidigt vet jag ju att konsumptionen får vårt samhälle att tuffa på. jaja, det är en annan story. 
 
i år önskar jag mig bara saker till huset. vackra ting som jag kan pryda hemmet med. sånt som är pricken över i:et och ger den där mysiga känslan. stilen på grejerna ovan är den jag vill eftersträva där hemma. vi bor på landet så vill gärna spegla den naturliga, lantliga känslan, men med en uns elegans och sobra inslag. det är väl lite sån jag är överlag tror jag. halvt bohem, halvt stilren. lite av varje i en härlig blandning :)
 
 en sak vi faktiskt verkligen behöver är ett gäng nya handdukar. gärna härligt fluffiga och gärna grå, beige eller vita. men helst grå ;)