hej där

 
10 saker om mig
 
- jag gillar att se mig själv i spegeln när jag duschar. jag peppar mig själv, dansar och tycker att min kropp är himla bra! det är för mig en självförtroende boost och ett sätt att öva upp bra självkänsla.
- jag är nervös inför framtiden och har väldigt ofta svårt att släppa taget om dåtiden. jag behöver öva på att vara i nuet lite mer.
- jag tröttnar supersnabbt på rutiner. ge mig spontanitet! låt oss göra galna grejer!
- jag tänker jättemycket. särskilt på människors beteenden, på hälsa, på psykologi. det är spännande saker.
- även om jag lätt tröttnar på rutiner tycker jag att det är svårt att bryta dem.
- just nu absolut hatar jag mitt hår. det bara spretar, har tråkig färg, och är inte alls fint. jag tappade mycket förra våren och det som börjat växa ut är ojämnt och spretigt. dessutom vet jag inte om jag tappar nu igen? det känns tunnare. hoppas inte.
- jag ska få linser på måndag och jag kan knappt bärga mig!! alltså ni anar inte hur skönt det ska bli att slippa glasögonen!!
- mitt favoritspråk att lyssna på är ryska. jag tycker det är ett fint språk. dessutom tycker jag ganska bra om tyska, arabiska och italienska.
- vidare är språk, språkvetenskap och språkhistoria något som verkligen är skitspännande. jag älskar det! jag går verkligen igång när jag får läsa om eller prata om språk. språk är bäst. jag tänker mycket på språk också och tycker om när jag upptäcker något nytt i språk.
- därför är det väldigt viktigt för mig att språket i en bok är bra. annars tycker jag att boken är dålig. författaren måste vara bra på att formulera sig. annars är det bara blask.