bröllop, wedding

vår bröllopsdag del 1

i fredags var den stora dagen här! med fjärilar i magen vaknade vi jämte varandra och viskade "idag gifter vi oss! idag är dagen!". åt frukost i lugn och ro, duschade och hoppade i myskläderna, körde och hämtade mina brudtärnor (alla utom johanna som skulle komma senare) och johan som skulle hem till min brudgum!
 
 
och så styrde vi kosan mot hotel tylösand där vi skulle göra oss i ordning! jag satt hos frisören ett par timmar.
 
 
håret blev stort ett litet tag!
 
 
men blev väldigt fint till slut, med blommor och vacker uppsättning. duktiga angelica på hotel tylösands frisörsalong som stylade!
 
 
så fick vi vårt rum att gå och fixa oss i. vi sminkade oss och fixade hår!
 
 
då hade johanna kommit också!
 
 
sen skulle klänningen på!
 
 
provade mina skor, och mina ballerinaskor som skulle användas senare på kvällen
 
 
tärnorna klädde sig i sina klänningar <3
 
 
förväntansfull och pirrig kände jag mig redo att bege mig mot kyrkan!
 
 
gick ut till vår skjuts (pappa och micke) obs mickes foto!
 
 
och framme vid snöstorps kyrka. kunde låta bli att spana efter min blivande man!
 
 
mina fina tärnor (emmylou skulle också varit med egentligen, men hon har lite för ont med sin baby bump så hon orkade inte <3)
 
 
så gick vi upp mot kyrkan...
 
 
där ett annat förväntansfullt gäng stod och väntade. resten tar vi i ett annat inlägg!