bröllopet del 2

när vi slutade på del 1 hade vi precis kommit fram till kyrkan och fjärilarna var väldigt stora vid det här laget. detta var ju "the big moment" av dagen! vigseln, alltså. känslorna löpte amok!
 
vi stod bakom dörrarna och väntade på att kyrkklockorna skulle sluta ringa, att musiken skulle börja spela. nervöst!
 
de flesta bilder i detta inlägg är från thess kamera förresten!
 
 
så gick vi in! två stolta, fantastiskt glada människor som skulle berätta för alla just hur mycket vi älskar varandra och vill leva tillsammans!
 
 
och vårt följe var så tjusigt!
 
 
 
en mycket vacker vigsel med otrolig solosång från phil, vackra psalmer och en glad och rolig präst. kommer leva med mig för evigt <3 vi fick kyssa varandra och var med det man och hustru! så underbar känsla!
 
 
och gick ut i solen!
 
 
glada!
 
 
fina laura, phil, james och helene!
 
 
efter kyrkan åkte vi alla till tylösand där festen skulle hålla hus! men först skulle det tas lite bilder...
 
 
det var lite blåsigt...
 
 
men vi försökte i alla fall :)
 
 
chris var lite skeptisk
 
 
till slut fick vi flytta oss så att vinden i alla fall inte kom oss i ryggen. men jessicas hår blåste överallt ändå verkar det som ;)
 
 
och med våra föräldrar såklart! (och massor andra, men det hade blivit ett litet långtråkigt inlägg kanske om jag lade upp massa stela pose bilder?)
 
 
vackraste johanna och eric!
 
 
och vi tog lite bilder bara han och jag. bente fotograferade oss och de bilderna jag sett än sålänge har varit fantastiska. längtar tills jag får se hela högen!
 
 
medans vi fotades gick gästerna in och tog lite skumpa. här är allra finaste thess och johan! resten av festen tar vi i del tre tycker jag :)
 
 
 
#1 - - Heike:

Grattis till bröllopet =)!!! Det är verkligen fint att kunna följä med här på blogget. Tack för alla underbara bilder som du laddat upp.

Svar: Tack Heike! Jag gillar din blogg också, även om jag inte är så bra på tyska. Jag förstår i alla fall huvudpoängen i det mesta :) Bor du i Finland nu? Hoppas allt är bra!
Madde