jessicas nelsons födelsedag

i fredags fyllde vår fina vän jessica år och det ville vi ju såklart fira
 
 
så vid 18.30 tiden hämtades jag upp av ett gäng pinglor och vi styrde kosan mot stan
 
 
där köpte vi kinamat och tog filt och plastbestick under armen och satte oss i norre katts park
 
 
njöt av den ljumma sommarkvällen och hade det allmänt trevligt
 
 
i födelsedagspresent fick jessica ett par michael kors örhängen som vi alla lagt ihop till och hon blev så himla glad över dem!
 
 
såhär glad blev hon! :)
 
efter ett tag drog gänget in till bulls för att ta kvällen vidare medan jag var trött och längtade hem till min fina man. vi skulle ju ändå ut på lördagskvällen så jag sparade mig till den. och vilken kväll det blev! har inte haft så kul på en utekväll på länge! tack tjejer! <3
 
friday night we celebrated jessica nelsons birthday by eating chinese take-away on a blanket in the park. lovely and warm summer evening!