tankar på en måndag

 
måndag. en riktigt trött och seg dag. har inte känt mig helt 100%. magen har gjort ont och huvudet har varit hängigt och tungt. hoppas inte det är någon förkylning på väg. 
men vilket underbart höstväder vi hade idag! härligt krispig klar luft som var nyrensad efter ovädret och solsken som värmde. 
 
 
bestämde mig för att inte gymma idag, på grund av hur jag kände mig, samt att jag glömt gymskorna hemma, och jag kände mig ganska dum sist jag var där utan skor (och då var gymmet ganska tomt).
 
så jag kom direkt hem och var på riktigt kökshumör, så jag har idag lagat halloumi- och zucchinibiffar till middag, bakat paleomuffins och just nu står en form i ugnen med morgonens frukost. ska bli spännande.
 
när den är klar ska jag krypa ner i sängen med min nya bok som jag köpte på gekås.
 
godnatt!