13. mina/mitt mest pinsamma ögonblick

 
alltså ärligt. listan har stannat för att jag helt enkelt haft väldigt svårt att komma på något på den här punkten. vem vill minnas sina pinsamma ögonblick liksom? 
 
sånt jag kommer på enkla saker som att man har råkat släppa sig i närheten av någon och det hördes eller luktade, eller vrst, både och.
 
eller de gånger när man var liten och frågade chans på någon och de sade nej. då ville man bara försvinna.
 
eller när jag ramlade i skolmatsalen. 
 
men jag kommer inte på någon händelse som varit sådär jättepinsam. antagligen har jag förträngt dessa minnen.
 
 
#1 - - Thess:

Haha, jag har nog också samma saker.. Dog inombords när Robin Borg sa nej till mig i femman efter jag frågat chans på badhuset! Men värst av allt är helt klart när jag snubblade i matsalen på högstadiet (nian?) och tappade korvstroganoff över hela mig.. Jag flög hem och lämnade mina kompisar kvar att städa upp haha! Usch..