om en möhippa

 
i söndags hade jag köpt hem lite vin, ost, kex och färsk frukt
och vi var några som samlades för att fira att min mamma ska gifta sig
om två veckor.
 
 
vi snackade tjejsnack, åt gott, och gjorde sedan i ordning oss.
mamma fick en provsminkning inför bröllopet och även lite hårlockning.
 
 
jessica tog på sig en prickig klänning
 
 
louen var fin i svart 
 
 
lilla jag i turkost
 
 
sen tog vi bussen in till stan. mamma och towe var så tjusiga så.
 
 
intog ett bord på bulls
 
 
vackra kvinnor
 
 
skål!
 
 
lilla jag
 
 
när vi väl fick maten var alla så hungriga att vi 
högg in utan att ta foton, men det var gott kan jag lova!
 
 
sen gick vi igenom den varma sommarkvällen
och sade godnatt och tack för idag på stora torg
och jag tror att min mamma var nöjd med dagen
vilket är huvudsaken.
 
det var en fin dag <3