vårtecken och sånt som kommer till sin ände

måndag. en lång dag efter en underbar helg nere i Malmö, där våren nått lite längre än här. Tänka sig att bara några mil kan göra sådan skillnad. Där hade alla träd musöron och hyacinterna stod i full blom på Gustav Adolfs torg. Vi shoppade, gick på bio, vandrade hem till scenerna av en fantastisk solnedgång och åt dundergoda pannkakor. 
 
 
tillbaka till måndagen. min sista dag i skolan. Typ på riktigt. Efter 6 års pluggande kan jag lägga skolböckerna åt sidan, åtminstone i pluggsyfte. För jag gillar ju att läsa, och hålla teorierna vid liv. Men inga mer tentor, inga mer inlämningar, inga mer uppsatser, inga mer analyser, inga mer examinationer. Så skönt! Nu kan jag fokusera på jobbet, och fritid. När jag är ledig, så är jag ledig. Helt underbart!