Ny blogg

Känns lite vemodigt, med tanke på att jag har bloggat här sedan 2008, helt sjukt! Men jag känner att jag jag vill prova något nytt, och framförallt bygga en blogg som inte heter "pixiebob". Det anleder inte till något och visar inte vad det är för blogg jag har. Bra eller dåligt, så provar jag i alla fall nu att blogga på maddeswellbeing.blogg.se  <-- kolla in den vettja!
 
Ja, jag bloggar på engelska där, dels för att kunna nå till en större publik, dels för att jag har många vänner och "familj" i England. Vi svenskar är ändå så bra på engelska, eller hur ;)
#1 - - adriana:

Fin blogg! Hoppas du vill kika in på min :)

#2 - - ☛ ✿ MALIN PETTERSSON ✿ ☚:

Skönt med en ny bloggstart ju! (:

#3 - - Mikxki:

Ser fram emot att följa den nya bloggen :)

#4 - - Elionia:

fin blogg du har :)