Sunny day

Idag var jag på arbetsintervju och det gick bra, tror jag! Förhoppningsvis har jag ett heltidsjobb i sommar! Kan ju inte bli bättre! Dessutom fick jag mitt examensbevis på posten idag, så nu har jag bevis på att jag har kandidatexamen i Engelska! Great!

Inatt ska jag jobba vaken natt, kaching! Det känns som att lite tyngder har lyfts från mina axlar idag, skönt!

Nu väntar jag bara på ett par telefonsamtal för att få saker bekräftat, men annars är allt klart!

Kan inte säga annat än att jag är otroligt lycklig just nu! Allt känns bara så bra och jag vill inte förändra nånting faktiskt, eller jo mer pengar och att få hit vovven från England, men förutom det så allting sådär obeskrivligt bra. Det känns skönt och lite annorlunda att kunna säga så: Jag är kär och lycklig!

#1 - - Thess:

Åh shit, grattis!!! Är riktigt avis på kandidatexamen - jag sa ju att jag också skulle fixa min, men det får jag nog inse att jag aldrig kommer göra ju, så jag får glädjas extra mkt åt din istället :D Well done, my friend! Det är du värd :) Och verkligen toppen med jobbet och allt :)

#2 - - Sveinungmai:

Very informative and enlightening website