I can feel it in the air tonight...

Idag står plugg på schemat. Var nere i Malmö förra veckan och hade lite föreläsningar, men det faktum att jag halvt om halvt vänt på dygnet gjorde att jag sov mig igenom en del av de där timmarna. Haha, lite komiskt faktiskt :) Men det är alltid kul att vara i Malmö, dels för att jag får träffa Thess och dels för att jag får träffa hela syv-klassen. Inget av det händer särskilt ofta. Ofta träffas vi i klassen bara i våra grupper, och då lär man ju inte känna alla i klassen. Det är nästan så man kan glömma bort att man har fler klasskompisar, haha.

Senare idag ska jag hälsa på skolan där jag ska praktisera i Mars. Ska bli spännande. Nu är jag alltså faktiskt tillbaka i skolvärlden, men inte som lärare, utan som syvare. Kul!

I övrigt är jag en glad pingla de flesta av dagarna! :)

Jag är glad :)


Förövrigt är damnyouautocorrect.com en riktigt bra sida om du behöver dig ett skratt ;)