Träning och CSI

Wow, jag var verkligen inte peppad inför träningen ikväll, har kommit in i en såndär fas där allt tar emot. "Jag vill inte!" hörs yttras från mina läppar lite alltför ofta. Men som Nike's slogan säger "Just do it!", så är det! Släpade mig mycket motvilligt till skivstången och väl där kände jag mig faktiskt ganska stark. Jag hade kunnat göra bättre ifrån mig, men det var definitivt bättre än förra veckan, då jag hade sovit dåligt.

Nu står maten i ugnen, det blir falukorv med grönsaker, glömde att krydda överhuvudtaget, så har inte så stora förhoppningar på den här middagen...

Ikväll fortsätter CSI trilogin - spännande! Tittar du på CSI, eller föredrar du NCIS, eller något helt annat?


En lite rolig bild på CSI NY teamet :) Hittad via Google.

#1 - - Gabriella:

tack :D

#2 - - Rebecca:

åh jag älskar csi N.Y :) det är så sjukt bra!



Jag hoppas du får en underbar kväll

Kram!:)

#3 - - Madde:

Sv: Haha, tack så mycket! :)

#4 - - Sara:

Huhu :)

Vilken är din favoritserie?

#5 - - Lindah Marie:

Duktig du är, jag har själv börjat träna, det var kul faktiskt och jag har ingen träningsvärk trots att jag tränade i en & en halv timme!

Vilken musik tränar du helst till? Jag tränar helst till rock och pop, tycker det är skitmusik som spelas på gymmet, bara dunka-dunka..

#6 - - Jessica:

Tack så mkt=)

#7 - - djustd:

ncis så klart! ah så snygg dinozo e hahah