Dunderförkyld...och inredning

Usch vad förkyld jag är! Vaknade i morse med världens nästäppa och en hals tjockare än huvudet känns det som. Jädrans sommarvirus. Mår alltså lite halvdant idag...känner mig helt väck i huvudet. Fick åtminstone prata med viss person idag, men saknar ändå...jösses vad det är jobbigt att leva, haha!

Fick lite sällskap och godis igår iaf, och lite tips på hur man ska spela Starcraft 2. Jag är helt lost i sådana spel. Man lär sig väl, men fokus var inte på topp igår, hehe.

Går och längtar efter lönen nu. Vill shoppa grejer till min nya lägenhet som jag flyttar till den 1a oktober! Ska bara bestämma mig för vad jag ska ha för stil, eller tema, på lägenheten. Jag gillar faktiskt de flesta teman, så länge det ger ett bra helhetsintryck. Men är lite sugen på att antingen köra lite lantligt, med mycket vitt och ljusa färger. Eller murrigt, Indiska-intryck. Vad tror ni?