Irritation och stress...

...är något som drabbar mig alltför ofta nu. Medans andra är nöjda och glada över att terminen snart är slut, känner jag en oerhörd stress över detta eftersom jag är låååångt ifrån klar med min uppsats, samt att jag har två andra kurser att slutföra. Minst sagt stressande och opepp måste jag säga.

Men men, nog om negativiteten. Det är onsdag idag = en hel dag att pyssla med vad jag vill, ingen raid ikväll så jag kan plugga hela dagen (yayy *not*) men också slappa framför tv:n eller gå ut på stan en sväng i eftermiddag.

Känner mig dessutom väldigt nöjd med mina vackra naglar just nu. Helt naturliga, starka och fina. Här behövs inga fejknaglar inte! :)

#1 - - Marie:

Det var fina naglar. =)



Jobbigt att känna stress men det brukar ju alltid lösa sig tillslut ändå.



#2 - - Emily:

Det är på hamnkiosken i Båstad, så det är glass, hamburgare och korv. :P Men alltid något. Hehe



Ja det går jättesnabbt med språket nu, hon snappar upp allt man säger så det gäller att inte säga något galet :P



hur är det med dig nu för tiden? :)



Kram

#3 - - - Savefors:

Hoppas att du får en bra torsdag =)

Kram!

#4 - - Julia:

hejsan allt bra? =)

Kram//Julia