Förkylningstider

Har spenderat morgonen med att läsa Jazz, har nu bara 30 sidor kvar, och dem planerar jag att läsa ut idag så att man kan ta steget vidare och läsa teorierna och sedan kanske till och med hinna gå igenom båda böckerna och leta upp passager där jag kan använda teorierna.

Jag trodde att min förkylning var på nergång, men  verkar som att den har tagit nya tag och jag är fortfarande hostig, med huvudvärk, heshet och snuva. Spillde Kan Jang över halva köket i morse när jag skulle ta en av mina dagliga shots. Typiskt. Vad gör ni när ni är förkylda? Käkar massa vitlök? Dricker massa té? Både och? Jag måste nog ta och köpa hem några apelsiner så att jag kan C-vitamin chocka kroppen, hehe.

Får se hur det blir med utgång ikväll, eftersom både jag och älskling känner oss krassliga...Vill vara frisk nästa vecka. Pallar inte att hosta och vara halvkrasslig hela tiden.

#1 - - emma:

hoppas du har en bra kväll?

#2 - - Johanna:

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



#3 - - Neha:

Åh frukt vad gott