Heeej

Förlåt för riktigt dålig uppdatering igår och idag! Har varit ute nästan hela tiden och bara varit hemma och vänt känns det som hehe!

Igår var vi som sagt på stranden, sen blev det hem och laga mat, duscha och sen bar det iväg igen. Först cyklade jag och James till Johanna och Eric där vi umgicks lite med dem. De bjöd på lite dricka och jordnötter och vi satt och snackade i cirka 2 timmar. Då kom Maria till stan och på en väldigt vinglig cykeltur där Maria cyklade och jag åkte kom vi in till stan vid 10 tiden. Gick in på Mårtensson och drack lite öl, dansade och hade skoj! Hade riktigt kul, men var ganska trött framåt två. Tog bussen hem vid halv tre. Jag är inte van vid att vara vaken så länge, haha.




Idag har jag och Thess varit inne i stan hela eftermiddagen och solat, snackat och ätit glass! Det blev hallonsorbet och chokladglass med mjukglass på toppen för min del! Mumsigt!
Sen kom mamma och hämtade mig och James, vi har nämligen varit hemma hos mamma och grillat ikväll. Har varit riktigt härligt, gott med grillat och alltid trevligt att träffa familjen :)





Jag är mycket nöjd med helgen, har varit varmt och skönt, har haft trevligt sällskap och har även lärt mig att vissa saker inte alltid är som man tror och inte heller så perfekt som man kan tro ibland, vilket är ganska skönt att få bekräftat då och då ;)