Gymmet

Skulle mer än gärna vilja dra till gymmet, känner mig otroligt förslappad. Men idag är det jobb som gäller och jag känner att en förkylning kanske är på ingång. Vi får hoppas att jag har fel. Ikväll kommer älsklingen hem igen och jag slutar 9! Så skönt att inte behöva stänga alltid! Känns som om jag gör det ganska ofta, haha.

Puss <3
#1 - - Sofia:

och FIESTA =D

#2 - - Elin - Blogg om mitt liv i bilder:

Frågestund hos elinsfotoliv.blogg.se fråga gärna om du vill ha svar :)

Kram

#3 - - Anonym:

puh! idag ska jag till friskis för första gången sen början av juni :S hur kommer dett gå?!? hoppas du får en bra dag på jobbet & att förkylningen inte bryter ut!!

#4 - - Evelina:

Åh, det låter som att ni har det så grymt mysigt tillsammans. Önskar att jag också bodde tillsammans med min Honey..