Kamera

Imorse när jag gick upp märkte jag att katterna hade slagit ner kameran i golven. Jag provade att slå på den och det gick bra så jag tänkte inte mer på det. Men sen när James skulle ta kort visade det sig att den hade gått sönder ändå. Ingen fungerande blixt och alla bilder blir jättemörka. Så nu har jag beställt en ny digitalkamera från Pentax. 8.0 megapixel och 5x optisk zoom. Den ska vara vattntät, men är inte säker och ganska tålig stod det i recensionerna. Sen har den laddningsbart batteri, vilket är bra så slipper man köpa batterier hel tiden och den har också inbyggt 51 MB minne det är kanon! Ganska bra pris, kostade en 1000 lapp. Känns trist att man helt plötsligt fick en sån utgift, men jag kan bara inte vara utan en kamera och ska jag köpa en kan den lika gärna vara bra.

Just nu lagar jag mat, röd kyckligcurry med ris och massa grönsaker. Sen ska jag duscha och göra mig iordning inför ikväll.

Puss
#1 - - rebecca:

vart best´llde du dem kameran ifran? hur e allt? har e allt jatte bra::)