Tylösand

Nu har man nästan cyklat 3 mil! Duktigt va? 1,3 mil till Tylösand och sen tillbaka :) Eftersom vi tog lite extraturer här och var kan man ju nog äga att det var mer eller mindre 3 mil. Senare ikväll bär det av till Östra Stranden där vi ska grilla och ha det trevligt :)

Man får ta vara på värmen när man kan, har ju blivit mer eller mindre en allmän vetskap att om det är vackert på våren blir sommaren kass, eller? Jag har i alla fall fått lite färg på armar och axlar idag, och jag smorde in mig. Måste ha missat liiite för har blivit lite röd precis vid axelbandet men annars har jag inte bränt mig! Duktigt va?


Jag tog förresten mitt passfoto idag, HEMSKT! Jag har ingen bra hårdag och man ser ju inte klok ut med den nya tekniken de använder för att ta bilderna. Jaja, ska bara visa upp det högst två gånger om året så jag får väl stå ut :P

Nu ska jag gå och förbereda pasta sallad :) Puss